Vuoden ensimmäisessä kuvakilpailussa oli aiheena “Lehti”.
Kokeiltiin myös uutta pisteytys järjestelmää jossa jokainen sai antaa 1, 3 tai 6 pistettä siinä toivossa että saataisiin isompaa hajontaa, mutta edelleen pisteet jakautuivat todella lähekkäin.
