Marraskuun kuukausitapaamisella pidettiin vuosikilpailun palkintojenjako jossa oli mukana 30 kuvaa ja 15 kuvaajaa.
FotoKlubi.Lahden raati oli tehnyt vaativan työn ja valinnut kuvista 6 parasta laittaen ne paremmuusjärjestykseen.
Tilaisuudessa oli tupa täynnä ja katsottuamme kaikki kilpailun kuvat läpi paljastettiin joukon 6 parasta.
Onnittelut voittajille ja kiitos kaikille osallistujille!
